Re: Duron - kilka pytan

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:57:07 MET

Jordan Matuszek <major_at_netstudio.com.pl> wklepał:
> wlasnie zastanawiam sie nad zakupem Durona 800. Ostatni raz
>stycznosc z procesorami AMD mialem kilka lat temu, kiedy bylem w
>posiadaniu 386DX, takze nie za bardzo orientuje sie w temacie. Dlatego
>pierwsze pytanie - czy ktos mial jakies problemy, nie wiem z
>kompatybilnoscia albo jakiekolwielwiek inne z procesorami z tej serii,
>ewentualnie wie o jakis znanych problemach? Teraz druga sprawa - jaka

Nie działa z Vortexem 1.

>plyte kupic? Wazne, zeby na tej plycie bylo jedno gniazdo ISA. I pytanie
>ostatnie - czy pamieci 100MHz beda dzialaly z tym procesorem poprawnie?

Płyt masz dość spory wybór. Ja mam Solteka SL75-KV+ i bardzo ją sobie
chwalę. Pamięci mam 2x64MB 100MHz (różnych firm) i chodzą poprawnie
nawet na 133MHz.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\