Re: Abit BX133-RAID

Autor: Voder (voder_at_debesciak.delta.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 15:49:19 MET

doktorek <kubek_at_mediclub.pl> wrote:
> Cudo!

khmm ma pare wad ktorych nie udalo mi sie zlikwidowac....
glowna to sloty pamieci sa umieszczone tak ze musialem niezle nakombinowac
by upchnac nagrywarke cdrom i kieszen.....teraz wiem ze bez zmiany obudowy
3 slotu nie wykorzystam (jest pod nagrywarka)....z Abitem Be6-II nie bylo
takiego problemu....
druga sprawa to drivery do HPT kloca sie z driverami do SB Live (trzeba
wylaczcyc SB16 Emulation) i mamy niebeieskie ekraniki....
chyba ze juz ktos znalazl sposob to please na priv (nowe drivery nie pomagaja)
ogolnie jest oki jak sie pokombinuje ze slotami pci i kartami ;>

Voder