Re: Sterwonik do karty muz. OPTI

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 03:22:53 MET

Konrad Brywczyński wrote:

> Follow-up To
> W OE to się nazywa Prześlij w nawiązaniu.
> Pokazuje, dokąd mają iść odpowiedzi.

Wciąż się czepiacie o brak FUTa, niech ja raz się przyczepię do waszego
czepiania (bo uważam, że w tym miejscu, jest nie na miejscu):
a) jak w ostatnim pośnie wspomniano: "Pokazuje, dokąd mają iść odpowiedzi",
czyli grupowicze z tej odpowiedzi nic by nie mieli ;-(
b) Kolega (moge tak?) KlewHe prosił o "tez na priva", czyli wskazywało by
to, że prosi o kopię na priva (co innego, gdyby napisał "wyłącznie na priva"
;-)
P.S. Sory za zaśmiecanie grupy oraz gadanie nie na temat, ale nie ja
zacząłem...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|