Re: Sterwonik do karty muz. OPTI

Autor: KlewHe (klewhe_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 12:36:46 MET

> Wciąż się czepiacie o brak FUTa, niech ja raz się przyczepię do waszego
> czepiania (bo uważam, że w tym miejscu, jest nie na miejscu):
> a) jak w ostatnim pośnie wspomniano: "Pokazuje, dokąd mają iść
odpowiedzi",
> czyli grupowicze z tej odpowiedzi nic by nie mieli ;-(
> b) Kolega (moge tak?) KlewHe prosił o "tez na priva", czyli wskazywało by
> to, że prosi o kopię na priva (co innego, gdyby napisał "wyłącznie na
priva"
> ;-)
> P.S. Sory za zaśmiecanie grupy oraz gadanie nie na temat, ale nie ja
> [...]
Zagadzam sie z przedmowca...
Nie czytalem tej grupy regularnie, chodzilo mi tylko o sterowniki... Mnie
tez wkurza jak ktos chce odpowiedzi TYLKO na priva, inni tez moga chciec
znac odpowiedz...
Jak juz przy tym jestesmy to jeszcze jedno co mnie denerwuje to jak gosciu
zadaje pytanie, a potem odpowiada w stylu: "Juz nie trzeba znalazlem..." Jak
zadal pytanie to moglby sie potrudzic i sobie odpowiedziec...

KlewHe