Re: Sterwonik do karty muz. OPTI

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 17:54:48 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości news:3A3C237D.78AFD1A4_at_priv5.onet.pl...

| Wciąż się czepiacie o brak FUTa, niech ja raz się przyczepię do waszego
| czepiania (bo uważam, że w tym miejscu, jest nie na miejscu):
| a) jak w ostatnim pośnie wspomniano: "Pokazuje, dokąd mają iść odpowiedzi",
| czyli grupowicze z tej odpowiedzi nic by nie mieli ;-(

Nieprawda. Odpowiadając, klikasz Odpowiedz grupie lub ctrl+G, a FUT załatwia
sprawę, że nie musisz myśleć o wysłaniu kopii do nadawcy. Chciał kopię, to
niech to załatwi. Domyślnie odpowiada się na grupę i nawet netykieta mówi,
że nie wypada wpaść na grupę i zadać pytanie typu "Sorry chłopaki, nie czytam
Was, ale wrzućcie mi odpowiedź na skrzynkę."

| b) Kolega (moge tak?) KlewHe prosił o "tez na priva", czyli wskazywało by
| to, że prosi o kopię na priva (co innego, gdyby napisał "wyłącznie na priva"

p.w.

Żeby dalej nie zaśmiecać, FUT na priv.

--
K  o  n  r  a  d    J  .   B  r y w c z y ń s k i
private    velvet     animal   oldsmobile    mind