Re: myszy i trackballe

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 10:17:09 MET

"fox" <fox_at_irc.pl> wrote in message
> 1. kto i gdzie (najlepiej w poznaniu ;)) handluje myszami i trackballami
> microsoftu (tymi z gornej polki, nie byle szitem)
>
> 2. jakie macie doswiadczenia z trackballami, myszami optycznymi i myszami
> + trackballami radiowymi.

Jesli chodzi o 'urzadzenia wskazujace' to IMHO:
Trackballe - Logitech (Trackman Marble - wygoda murowana :-)
myszy - Logitech - ewentualnie Microsoft

to jest IMO czolowka, a reszta - sama sprawia wrazenie
nieudolnego nasladownictwa.
po pierwsze: precyzja i solidnosc wykonania, po drugie trwalosc,
po trzecie wygoda.

W domciu mam stary MS Intelimouse (ta mysz przezyla juz
chyba wszystko :-) sprawuje sie doskonale , choc ze wzgledu
na tablet ostatnio rzadko uzywana.
W pracy Cordless WheelMouse Logitech'a - nie zauwazylem
z nia zadnych problemow (choc tez nie za czesto uzywana)
ale wygoda pracy bez kabli przy klawiaturze i myszy jest
niesamowita.

czy mysz optyczna ?
ciagle nie jestem przekonany - obserwujac te przezroczyste
dziwadla przy Makowkach w pracy, jestem raczej za kupowaniem
za te same pieniadze lepszej technologicznie (lub np. radiowej)

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)