OPIIANOP.EXE - ki diabeł?

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 21:47:53 MET

Witam!

 Dostałem mailem taki właśnie pliczek.
 Przyszedł z domeny uj.edu.pl, brak informacji w nagłówku o mailu
 nadawcy.
 Odpaliłem pod czystym DOSem - nic. Żadnych nowych plików etc.
 Przejżałem go Hex Viewerem i jedyne co znalazłem ciekawego, to ciąg:

 GetModuleHandleA KERNEL32.dll

 Plik ma 25088 bajtów.
 Ktoś może wie co to za gówno?
 Nie będę tego odpalałl na ślepo, bo jeszcze mi coś na chrzani w
 systemie, ale z drugiej strony jestem ciekaw co to za cudo.

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone