Odp: Zestaw 4-głośnikowy. Jaki wybrać?

Autor: frigo (frigo_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 23:29:31 MET

Niestety nie napalaj się na podstawki bo to jedynie półmetrowe trójnogi.
Mam fps 1000 i wiem, że wyglądają raczej pokracznie.
Natomiast dźwięk FPS1000 jest dość dobry-do gier, do DVD też.
Oczywiście, jak to z małymi głośnikami, przy większym podkręceniu zaczynają
lekkuchno rzęzić i zamulać dźwięk.
Ale ogólnie jestem b. zadowolony z Creative'a.
Nie wiem jak fps1500 ale pewnie OK
Pozdro

--
 Adam Piotrowski