Re: CD-ROM a obciazenie procesora

Autor: Marcin Grzegorek (marcingrzegorek_at_poland.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:04:15 MET

Użytkownik Domino <dominick_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91duaq$i88$1_at_news.tpi.pl...
> kupilem nagrywarke Ricoh MP9120-DB (ATAPI), testy wykazuja ze podczas
> odczytu z szybkoscia x16 procek jest obciazony w 100% (Duron 700MHz)
> jest podlaczona na drugim kanale niz dyski i jest ustawiona jako master,
> UDMA/33 jest dla niej wlaczone
> sprzet umozliwia odczyt danych z max speed 32x
> moje pytanie brzmi: czy da sie zmniejszyc obciazenie procesora przez
> nagrywarke
>
> btw. co daje ustawienie "synchroniczne przesylanie danych" we
wlasciwosciach
> windy i czy powinienem je wlaczyc

Sprawdz w instrukcji do napedu czy nagrywarka NA PEWNO pracuje w trybie UDMA
33, jezeli nie to wylacz ten tryb w BIOSIE. Sprzet chodzi jako SLAVE MASTER
i to jest w porzadku. Natomiast moze byc nie w porzadku to ze podlaczyles ja
kablem od dysku HDD UDMA 66 (80 zylowy). Nagrywarka MUSI byc podlaczona
standardowym kablem od HDD (40 zylowym). Tak mam napisane u siebie w
instrukcji od LG i tak sie stosuje.
Mam AMD K6-2 500 MHz i na pewno moj system nie byl nigdy obciazony w 100 %
(co przy Duronie wydaje sie tym bardziej dziwne).

3m SIE

K_at_MEL