Zestaw 4-głośnikowy. Jaki wybrać?

Autor: Rogue 3 (rogue3_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 19:24:45 MET

Cześć!

Chcę zakupić zestaw 4-głośnikowy, który będzie używany głównie do DVD i
gier.
Zastanawiam się nad dwoma modelami: Creative FPS 1500 lub Encore XP4+1A.
Który wybrać? Creative ma stojaki pod tylne głośniki - przydatne, bo pokój,
którym stoi komp jest dość duży - obawiam się, że głośniki powieszone na
ścianie mogłyby nie dawać zadowalającego efektu. Z kolei słyszałem, że
Encore
mają dobre brzmienie. Ciekawe jak wypadają pod tym względem Creative.

Z góry dzięki za podpowiedzi

Pozdrowienia
Rogue3