Re: Win ME czy Win 2k ?

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:07:49 MET

Hello!

[ Once upon a time, Remigiusz Franek wrote: ]

> IMHO 128MB to troche malo na mila prace w w2k, nie wspominajac juz o
> gierkach. Osobiscie uzywam dwoch systemow WinME (do zabawy i DVD) oraz W2k
> do pracy (MsSQL i inne temu podobne bzdety). Taka konfiguracja wydaje mi sie
> najbardziej optymalna aczkolwiek wymaga troszeczke wiekszego dysku.

Bez przesady, nie popadajmy w skrajnosci. 128m wystarczy do spokojnej pracy i
przytykal sie bedzie tylko przy mocno obciazonym systemie, pracowalem na czyms
takim. Nie wszystkie gierki chodza, to fakt. Ale drugie 128 ramu to 300pln,
nowy dysk znacznie wiecej. A kupno ramy bardziej sie oplaci, po co burdel na
dysku robic ;-)

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]