Re: ABIT

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 16:18:08 MET

Radosław Popławski wrote:
> Wiesz, bady na HDD, to jak najbardziej cuda-wianka. System z padającym HDD
> do stabilnych też nie należy :).

Ciezko sie nie zgodzic :-))

> Seagate 4.3GB (ATA-66), WDC AFAIK 13GB (2 kolejne).
> Na dwóch kolejnych płytach.

Pytalem o dyski bo placz byl chyba tylko o ibm'a.
Jest jeszcze pytanie ile dyskow innych producentow polecialo z winy hpt
a ile z innych przyczyn.

> Uprzedzając zarzuty o zasilaczu, itp - wcześniej chodziło OK, po zmianie na
> MSI również chodzi OK. Wiem także, że nie jedyny miałem takie numery.

Ja tego uniknelem...
Ciekaw jestem mechanizmu jaki powoduje bada na hdd przy hpt. Abit zrabal
sterowniki pod windows, sa malo rewelacyjne, ten sam hpt pod freebsd
chodzi jak burza.
Ale dalej twierdze ze sa to stabilne plyty :-)

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie