Re: ABIT

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 10:49:28 MET

On Tue, 12 Dec 2000 18:07:13 +0100, Grzegorz 'Elmer'
=?iso-8859-2?Q?Sprz=EAczka?= <devnull_at_polinfo.pl> wrote:

>A mozesz napisac _dokladnie_ ? Bo jakos ostatnie lata chodze _wylacznie_
>na roznych plytach abita i nie mam problemow ze stabilnoscia.

Nie jestem profesjonalnym testerem sprzetu, ale troche kompow juz
poskladalem, no i wierze w porzadne serwisy na sieci.
Ot, przyklad: Zadna, powtarzam _zadna_ plyta abita przed KA7 (m.in.
wszystkie BX-owe) nie przeszla u Ananda 24-godzinnego testu
stabilnosci (a troche ich ten czlowiek przetestowal). Z tego co wiem
na BX6 i BH6 byly problemy z przegrzewajacymi sie stabilizatorami
napiecia. Na BF6 sam widzialem jak po odpaleniu geforce'a napiecie z
3.34 V spada na 3.28 - rzecz nie do pomyslenia na porzadnych plytach.
O innych problemach masz na alt.comp.periphs.mainboard.abit ;)

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)