Re: Mam 1800zl na plyte,procesor i grafike

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:50:27 MET

On Thu, 14 Dec 2000 15:02:20 +0100, "Remigiusz Franek"
<remigiusz.franek_at_hogart.com.pl> wrote:

>Do najlepszych kart (jak i producentow) ogolnie zaliczam: Matrox, Ati, 3dfx
>(to nie zart, Voodoo, nawet slaba Velecity 100 maja swietna jakosc obrazu),
Bo produkuje je (wchlonieta przez 3dfx)STB. Nawet produkowane kiedys
przez nich Velocity na TNT dawalo piekny iklarowny obraz. Obala to mit
jakoby to NVidia produkowala chipset nie pozwalajace uzyskac dobrej
jakosci obrazu.

>Elsa, Asus, Diamond (juz chyba nie produkuja).
Niestety nia, ale jak produkowali to tez pieknie wyswietlaly (vide moj
Viper550 (na TNT1))

Pozdro
GLide

--