Re: Bład ochrony systemu windows...

Autor: Bartholomew (Bartholomew_at_Poland.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:48:20 MET

A masz SB Live! ?

Bo u mnie (choć nie za każdym razem), i paru innych osób jest to samo. I
jedno co łączy te przypadki to właśnie Live i Win ME!
Podobno poradzić sobie z tym można przydzielając przerwania ręcznie. SB musi
działać na innych przerwaniach niż grafika.

Może to właśnie to.

Pozdrawiam.

Bartek

Użytkownik porzeraczmuzguw <news_at_pozmu.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:rvsj3tk41uf2s7h0sd5jmjqbhsgulcnrhk_at_4ax.com...