Re: Jakieś cenniki, sklepy internetowe?

Autor: DyzioS (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:54:03 MET

> ws nie polecam - niektorzy czekaja na dostawe 5-6 tygodni......
> i nie moga sie doczekac, albo dostaja niedokladnie to co zamawiali.......
>
> WS jest tylko dodatkiem na sile do WP........

Eee, chyba przesadzasz. Ja mieszkam w Rzeszowie a WS jest w Sopocie,
zamawiałem tam płyte pod Durona (wtedy gdy gdzie indziej było jeszcze
krucho) plus HDD 15GB to przyszło wszystko jakieś trzy,cztery dni
później(już dokładnie nie pamiętam ile, było ze 2 mies temu) mimo, że
dostawa była z Sopotu i nic nie było zepsute i OK. Dostałem co chciałem i
tyle. Być może zamawiający nie sprawdzili czy rzeczywiście dany towar jest
dostępny, wiadomo, że jeśli wybierze się części niedostępne w danej chwili
lub wycofane to sklepy często przysyłają jakiś odpowiednik aby nie mówić, że
nie mają.

Bye, Daniel