Re: pyt. o skaner

Autor: Bartek_O$KA_Osiński (bbartek_at_2com.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:58:45 MET

"TBPM" <tbpm_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:91buad$krk$1_at_news.tpi.pl...

> Ponoć do kompletu brakuje karty SCSI ale tego nie jestem pewien.

prawdopodobnie tak. microtek ma chyba tylko skanery scsi.
musisz po prostu dokupic kontroler scsi z zewnetrznym wyjsciem
najlepiej kup jakis na pci, nie pakuj sie w isa

> Próbowałem podłączać przez gniazdo Żeńskie i do LPT

lepiej tego wiecej nie rob...

> Proszę doradżcie jak to pospinać z komputerem żeby hulało

kupic kontroler scsi. moze byc cos taniego, np. jakis tekram dc315u
prawdopodobnie bedziesz musial jeszcze kupic odpowiedni kabel
scsi, bo nowe kontrolery juz nie maja zewnetrznych wyjsc DB25 (a Ty taki
masz kabel)

> czy ten skaner wogóle jest wart zachodu.

microtek ma bardzo dobre skanery, sam mam kilkuletniego
scan maker`a II sp i chodzi bez zarzutu

--
pozdro. O$KA
bartek_at_vc.pl   bbartek_at_2com.pl