Re: pyt. o skaner

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:59:00 MET

Użytkownik "TBPM" <tbpm_at_poczta.wp.pl> napisał:

> Ma on dwa gniazd:
> 1. Żeński odpow.LPT w comp.
> 2. takie jak LPT w drukarce ale nieco dłuższe.
> Ponoć do kompletu brakuje karty SCSI ale tego nie jestem pewien.

Zgadza się, brakuje karty SCSI, wystarczy prosty kontroler na ISA (np.
Adaptec AVA-1505E). Do tego trzeba również dokupić kabel SCSI, z jednej
strony zakończony wtykiem pasującym do kontrolera (zazwyczaj DB25 w
przypadku prostych kart ISA), z drugiej strony DB25 lub DB50 (pasujący do
jednego z gniazd w skanerze - obojętnie którego). Jeśli ten skaner nie ma
gdzieś na tylnej ściance przełącznika do włączania/wyłączania terminacji, to
warto dokupić zewnętrzny terminator SCSI, pasujący do tego gniazda, które
pozostanie wolne po podłączeniu kabla.

JoteR