Re: Jakieś cenniki, sklepy internetowe?

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:45:40 MET

Użytkownik "DyzioS" <ddus_at_priv4.onet.pl> napisał w wiadomości news:91cm94

> Eee, chyba przesadzasz. Ja mieszkam w Rzeszowie a WS jest w Sopocie,

No wlasnie a ja mieszkam w Gdansku i troszke na ten temat wiem - znam "pare
" osob ktore sie niezle przejechaly - kupowaly w WS bo niby lokalny i jakby
cos to mozna latwo podjechac.....
nic z tego.

> dostawa była z Sopotu i nic nie było zepsute i OK. Dostałem co chciałem i
> tyle. Być może zamawiający nie sprawdzili czy rzeczywiście dany towar jest
> dostępny

Zamawiany towar byl dostepny, "niby" wszystko mialo byc, zreszta - co ja sie
bede rozpisywac,
zajrzyjcie sobie na archiwum pl.regionalne.trojmiasto - i poszukajcie postow
w ciagu ostatniego miesiaca nt. wirtualnego sklepu......

Pozdrawiam
TZD