Re: Geforce2GTS vs Geforce2MX .... długie

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Fri 15 Dec 2000 - 08:13:04 MET

Myslę że masz w częsci rację :-)

Ja zrobiłem testy w 1024x768x16 i 32bit z powodu listów jakie dostawałem i z
prośbą o porównanie Geforce2MX vs GTS własnie w tych trybach.

Zapewne powinienem także zrobić w niższych i wyższych trybach ale niestety czas
mnie naglił :-(

Pozatym testy miały byc najpier wysłane tylko do ludzi którzy prosili o
zrobienie testu. Wysłałem do nich ale takze wysłałem na grupy aby inni
użytkownicy mogli sobie porównać i sami zadecydować.

Z większosci listów jakie dostałem oraz z mojego doświadczenia stwierdziłem że
większośc osób gra w rozdzielczości do 1024x768 .

Dlatego własnie wybrałem ten tryb .

Testy także miały służyć dla mnie gdyż sam chciałem kupic Geforce2GTS .

Jednakze za cenę GTS (cena detal. (legalne źródło zakupu) 1460zł)) to trochę
według mnie za drogo jak na tak mały wzrost wydajności w stosunku do MX.

Napewno odezwą się głosy czemu nie zrobiłem testów w wyższych trybach ale
większości użytkownikom powinny te testy się przydać. Oczywiśącie znajdą się
malkontenci którzy uważają że 1024x768 to za mało i powinienem przetestowac
najlepiej w 1600x1200 albo w 1940x1440 :-)

No cóż mój test nie jest idealny ale został skierowany do "normalnych"
użytkowników posiadający "standardowy" sprzęt.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
email: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl