AVerMedia TVCapture98 w/VCR - problem.

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 08:09:58 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Mam problem z ww. tunerem. Otorz przy instalacji
pod Win 98SE na oryginalnych sterownikach z CD
po prostu notorycznie sie wieszal.
Po zainstalowaniu WinME oraz sterownikow ze strony AVERA
do W2K (na stronach AVERA polecaja zainstalowanie sterownikow
W2K pod WinME ) nie daje sie uruchomic softu. Soft sie niby instaluje
ale po uruchomieniu wiesza sie na pierwszym ekranie.

Konfiguracja sprzetu to:
Procomp BVK2A, Duron 600, Riva TNT2 M64, 128 MB DIMM RAM,
Fujitsu ATA66 7200 rpm.

Co robic ? Bardzo prosze pomozcie ?!
Mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto ma taki tuner,
dzialajacy bezproblemowo.
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

Robek
robczer_at_box43.pl