Re: myszy i trackballe

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 17:31:58 MET

Użytkownik igoR <igs_at_graphic-designer.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91a38a$7i1

malo_doinformowany_fajfusie
> [itede itepe, ciach]
>
> _mlody_czlowieku_, jezeli tak masz zamiar odzywac
> sie do grupowiczow, zapraszam moze raczej do
> baru piwnego, a nie do usenetu.
> *plonk warning*

;o)) tiaaa nie ma jak WYSELEKCJONOWANE_POTEPIANIE ..
ale skoro czytasz grupe i zabolalo cie tylko to co bylo w moim poscie to
postaram sie dostosowac to poziomu "Barti" ..bo on ci chyba odpowiadal ..tak
wiec PIEPRZE sobie wlasnie o tym ze ZPIEPRZYLEM chyba poprzedniego
PIEPRZONEGO posta .... teraz , jak juz bardzo ladnie ci pokazalem duzymi
literami roznice miedzy slowem "fajfus" a tym co wyzej to zapewne dostane
plonka za beszczelnosc mlodziencza ;o))

> mlodziezy - jednak wez pod uwage, ze nie tylko licealisci odwiedzaja
grupe)

ps: liceum ? nigdy tam nie chodzilem ..wolalem technikum a i to bylo jakis
czas temu ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855