Re: myszy i trackballe

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 10:01:04 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote in message
> Primo to NIE twoj kolega , secundo ja pie ... kochalem sie juz dzisiaj (z
> godzinke temu) ..a po trzecie to fajnie i wogule , tez mam logitecha ..ale
> mowa jest o Quake a nie o klikaniu na okienka malo_doinformowany_fajfusie
[itede itepe, ciach]

_mlody_czlowieku_, jezeli tak masz zamiar odzywac
sie do grupowiczow, zapraszam moze raczej do
baru piwnego, a nie do usenetu.
*plonk warning*

Nastepnym razem radze imponowac wiedza, a nie
arogancja. (Chyba ze teraz taka moda wsrod licealnej
mlodziezy - jednak wez pod uwage, ze nie tylko
licealisci odwiedzaja grupe)

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)