Re: myszy i trackballe

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 11:58:32 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote in message

> ;o)) tiaaa nie ma jak WYSELEKCJONOWANE_POTEPIANIE ..
> ale skoro czytasz grupe i zabolalo cie tylko to co bylo w moim poscie to
> postaram sie dostosowac to poziomu "Barti" ..bo on ci chyba odpowiadal
..tak
> wiec PIEPRZE sobie wlasnie o tym ze ZPIEPRZYLEM chyba poprzedniego
> PIEPRZONEGO posta .... teraz , jak juz bardzo ladnie ci pokazalem duzymi
> literami roznice miedzy slowem "fajfus" a tym co wyzej to zapewne dostane
> plonka za beszczelnosc mlodziencza ;o))

Tak jak mozna bylo sie spodziewac: nie zrozumiales
subtelnej roznicy miedzy uzywaniem slow uwazanych
powszechnie za niecenzuralne, a niegrzecznym traktowaniem
swych interlokutorow.
Nie jest istotne czy nazwales swego poprzednika fajfusem czy kutasem,
badz ch**em. Razaca tu jest arogancja, a nie slownictwo.
Fakt, ze nie zrozumiales sensu mojego napomnienia utwierdza
mnie w przekonaniu, ze nie mam ochoty czytac Twych postow.
Z pelna swiadomoscia i satysfakcja daje ci plonk'a :-/

'Kulture kija baseballowego' mozesz uprawiac gdzie indziej.

> ps: liceum ? nigdy tam nie chodzilem ..wolalem technikum a i to bylo jakis
> czas temu ;o)

Wnioskuje (na podstawie Twoich wypowiedzi), ze liceum bylo za trudne*
Na dodatek skonczyles owo technikum (o ile skonczyles) - nieco
zbyt szybko - w kazdym razie _przed_ zakonczeniem dojzewania
_emocjonalnego_. Rozumiem, kazdy z nas jest / byl mlody i
"nieobyty". Niektorzy jednak wyniesli z domu badz szkoly
minimum dobrego wychowania.

*) przepraszam wszystkich licealistow
i uczniow / absolwentow technikum.
mialo to sluzyc za przyklad " szalenstw okresu mlodzienczego"
nie zas jako przejaw 'dyskryminacji' mlodszego pokolenia :-)

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)