Re: Mam 1800zl na plyte,procesor i grafike

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 14:02:00 MET

Użytkownik "Remigiusz Franek" <remigiusz.franek_at_hogart.com.pl> napisał w
wiadomości news:91a7ph$du6
> A widziales obraz na 19" na tym Winfascie ???

Nie :)

>Bo ja widzialem (mialem go
> przez 3 tygodnie) i zaluje ze wogole go wlozylem do komputera (niemrawe
> kolory, rozmazywanie czcionek juz przy 1154x860 i 85Hz itd). Po wymianie
na
> Creative GF DDR bylo lepiej, ale jak wlozylem Radeona to juz wogole
> marzenie.

Wydaje mi sie, ze to kwestia gustu...

>Z kolei kolega ma Asusa na tym samym monitorze (Samsung 900NF) i
> ma taki sam obraz jak ja na Radeonie. Teraz rozumiesz chyba roznice jaka
> jest pomiedzy firmowa karta (Asus, Elsa, Ati, Matrox) a "firmowa"
(Creative,
> Winfast).

Co do jakosci obrazu, to tutaj chyba w glownej mierze decyduje Ramdac, a
przy Mxach wszedzie jest zdaje sie taki sam, podobnie z chipem. Mxy roznia
sie tylko pamieciami i opcjami dodatkowymi IMHO (moge sie mylic).
Poza tym uwazam, ze zarowno Creative i Leadtek sa firmami uznanymi w swiecie
hardware i nazywanie ich "firmowkami" chyba nie bardzo jest obiektywne :)

> Ps. Czasami sa wazniejsze rzeczy niz krecenie karty o 5%-15%. Zreszta Asus
> tez bardzo dobrze sie kreci.

Nie wiem jak Asus, moj Leadtek kreci sie spokojnie na 200/210 (pamiec/rdzen)
i przyrost wydajnosci to jakies 20 %. Zgadzam sie jednak, ze jakosc obrazu
najlepsza jest na matroxach i radeonach.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.neurovirgin.com