Re: Mam 1800zl na plyte,procesor i grafike

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 11:35:43 MET

Mr.Jack <mrjack_at_neurovirgin.com> wrote in message
> A leadtek Winfast to moze nie firmowka???? A duzo tanszy od Asusa i do
tego
> bardzo podatny na podkrecanie.
> 650 zl.

A widziales obraz na 19" na tym Winfascie ??? Bo ja widzialem (mialem go
przez 3 tygodnie) i zaluje ze wogole go wlozylem do komputera (niemrawe
kolory, rozmazywanie czcionek juz przy 1154x860 i 85Hz itd). Po wymianie na
Creative GF DDR bylo lepiej, ale jak wlozylem Radeona to juz wogole
marzenie. Z kolei kolega ma Asusa na tym samym monitorze (Samsung 900NF) i
ma taki sam obraz jak ja na Radeonie. Teraz rozumiesz chyba roznice jaka
jest pomiedzy firmowa karta (Asus, Elsa, Ati, Matrox) a "firmowa" (Creative,
Winfast).

Pozdro
Remi

Ps. Czasami sa wazniejsze rzeczy niz krecenie karty o 5%-15%. Zreszta Asus
tez bardzo dobrze sie kreci.