Re: Monitor z BNC

Autor: Piotr G (zetka3_at_polbox.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 10:51:14 MET

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości: <3A388518.70F4C152_at_iname.com>...
>Hi,

>Chyba, że monitor jest typu "fixed frequency" i nie potrzebuje osobnego
>przewodu synchronizacyjnego :)) Ale wtedy podłączanie go do IBMa nie
>ma specjalnego sensu -- chyba, że użytkownik chce się bawić w cudowanie
>z ustawieniem tego monitora programowo jako drugiego.

Obawiam się, że Radosław ma rację. To coś podobnego, jak monitory do
MACA (nie wszystkie!). Możesz podłączyć do PC, ale do dyspozycji masz
tylko jedną częstotliwość. Jak ją wybrać? Miałem kartę, która miała
ustawienia
częstotliwości odchylania co 1 Hz i przełączałem pomiędzy monitor do MAC
i PC, aż do ustawienia obrazu (teoretyczne obliczenia różnią się od
praktyki).
Niestety masz do dyspozycji tylko jedną częstotliwość i jeśli będziesz miał
programy, które wymuszają inne częstotliwości pracy, to koniec.
Piotr