Re: win 95 i AGP

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 11:01:12 MET

VLX wrote:
[...]
> Czy to znaczy ze jak zainstaluje Win 95 z USB to moge sie pozegnac z DOS'em
> ??? :'O
> Nie straszcie mnie, potrzebuje DOSa jak powietrza !

Nie wiem od czego to zależało. Zazwyczaj wszystko było ok, ale 2
przypadki mi się zdażyły w ciągu miesiąca, że operacje pod czystym dosem
z win95 (niby z OSR2, ale te ostatnie - na płycie napis, że obsługują
USB) powodowały niemożebność wstania potem windowsów.
Były kopiowane/kasowane tylko pliki niezwiązane z systemem (pewnego
dosowego programu) - albo to mieszała stara wersja DN albo winy coś
mieszały.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm