Re: Karta graficzna do telewizora

Autor: Vetch (free24_at_netsys.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 10:46:36 MET

"gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome_at_go2.pl> wrote in message
> Data: 13 Dec 2000 08:41:56 +0100, Identyfikator: Wojtek Kościecha, Treść
zeznania:

jeśli chodzi o tvout, to wszystkie rivy mają układy tvout zgodne z BT lub
chrontel - krótko rzecz ujmując oba są do d..py.
Po pierwsze: tvout'y rivy nie obsługują wszystkich rozdzielczości ekranu
poniżej 800x600 (np.320x200).
2. sa problemy z uzyskaniem obrazu na pełnym ekranie
3. jakośc obrazu jest kiepska
4. brak pełnej obsługi tvout w sterach (jedynie programik tvtool -
shareware)
5. zmiana trybu graficznego w czasie pracy na tv powoduje częste
przełączanie na monitor (sprawdzone na 3 kartach)
Mam rivę i wiem czym śmierdzą ich tvout'y.
Już nieco lepszy miał 3dfx V3 - przede wszystkim znacznie lepsza jakoćć
obrazu no i obraz na pełny ekran TV.

A teraz testuję ATI Rage 128 PRO ViVo - obraz tv super, chodzi we wszystkich
rozdziałkach, koder tv skaluje obraz a nie ucina linie lub puszcza wszystko
w interlace, można dowolnie przesuwać i skalować obraz TV, no i ustawiać
schematy.
Karta ATI byłaby idealna, tylko że ma stery do Win2K jeszcze w wersji
beta...

Nie wiem jak tam chodzą Matroxy G450 DH na TV - może się ktoś pochwalić ?

--
Pozdrowienia
Vetch