myszy i trackballe

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 12:23:23 MET

witam,

mam dwa pytania

1. kto i gdzie (najlepiej w poznaniu ;)) handluje myszami i trackballami
microsoftu (tymi z gornej polki, nie byle szitem)

2. jakie macie doswiadczenia z trackballami, myszami optycznymi i myszami
+ trackballami radiowymi. przeczytalem chyba polowe opisow
na necie i ciagle nic nie wiem. optyczne ponoc nienajlepsze do gier typu
quake3, nie wiem czy trackballem w ogole sie da sensownie grac (w q3a),
a juz zupelnie nie mam wyobrazenia o rozwiazaniach "bezdrutowych"

prosze o wrazenia i opinie :)

pozdro

--
== fox_at_irc.pl == the truth is this: no one knows ==