Re: myszy i trackballe

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 07:51:41 MET

Użytkownik barti <noom_at_sunrise-sunset.com>

> Mam bezprzewodowego Logitech'a i muszę powiedzieć,
> że wbrew temu co kolega pieprzy o odświerzaniu jest to myszka
> doskonała ergonomicznie i technicznie

Primo to NIE twoj kolega , secundo ja pie ... kochalem sie juz dzisiaj (z
godzinke temu) ..a po trzecie to fajnie i wogule , tez mam logitecha ..ale
mowa jest o Quake a nie o klikaniu na okienka malo_doinformowany_fajfusie
;o) ... i to ze jest plynnie w windzie nie oznacza ze przy 120FPS w Q2
odwracajac sie nie bedzie cie bedenwowac SKACZACY obraz ... a smiejcie sie
ale kto gra duzo ten wie o co chodzi ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855