Re: SIECIÓWKA ISA

Autor: DJ (djska_at_polbox.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 00:20:30 MET

> Mam kartę sieciową INTELA (ethernet adapter8/16) na złączu ISA. Cały pic
> polega na tym, że tylko win 95 (osr2 - osr1 nie sprawdzalem, bo tam nie ma
> FAT32 to sie nie interesowalem :) rozpoznaje te karte. 98 i ME same nie
> znajduje a po dodaniu sterów jest błąd, że KARTA nie działa poprawnie -
błąd
> (0000) bla bla bla. Co było ciekawiej raz mi działała w win95 później
> zacząłem kombinować z 98 i ME i po powrocie do 95 karta jest wykrywana,
ale
> przestała działać prawidłowo ......
> [...]

Moze to nie pomysl, ale poprobuj z przerwaniami. Ja mialem problem w
odwrotna strone z karta 3com - w win95 powodowala konflikt z karta dzwiekowa
(obie karty ISA), choc wingroza nie wykrywala zadnych konfliktow i na oko
przerwania nie wchodzily sobie w parade. Rozwiazaniem okazala sie zmiana
zakresu pamieci dla karty sieciowej.
W winME tez mialem konflikt urzadzenia ISA, tym razem z kontrolerem USB -
oczywiscie wingroza nie wykrywala zadnych konfliktow i "na oko" byly na
roznych przerwaniach. W tym przypadku pomoglo zarezerwowanie w BIOSie tych
przerwan dla urzadzen ISA, ktore zyczyla sobie wingroza, innymi slowy winME
przydzielal inne przerwania niz BIOS i konflikt byl ale nie bylo go widac.
To tyle moich prawie pomyslow. Moze Ci sie cos przyda.