SIECIÓWKA ISA

Autor: YAQB (jajor_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 23:42:45 MET

Mam kartę sieciową INTELA (ethernet adapter8/16) na złączu ISA. Cały pic
polega na tym, że tylko win 95 (osr2 - osr1 nie sprawdzalem, bo tam nie ma
FAT32 to sie nie interesowalem :) rozpoznaje te karte. 98 i ME same nie
znajduje a po dodaniu sterów jest błąd, że KARTA nie działa poprawnie - błąd
(0000) bla bla bla. Co było ciekawiej raz mi działała w win95 później
zacząłem kombinować z 98 i ME i po powrocie do 95 karta jest wykrywana, ale
przestała działać prawidłowo ......
DEAMN !!! WHAT'S UP ??? Ktos ma jakiegos :"pomysła" ?