Re: Nvidia + Monitor

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Dec 2000 - 00:26:09 MET

> Ale zmiana rozdzielczosci na wieksza ? moze ustwiasz 1152x768 a monitor
> takowej nie obsluguje.
> w jakiej ci windoza startuje i na jaka przelacasz ?
>

> <falcontm_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> wtyczki z

> po

> Naprawde ciezko to wyjasnic.
Po zainstalowaniu driverow windoza odpala 640x480 na odswiezaniu optymalnym.
Nawet gdy zostanie przekroczona to monitor zglasza komunikat "Out of range",
ale chodzi poprawnie.Na pewno nie jest to kwestia odsiwezania ani zlej
rodzielczosci.Wystarczy zmienic na wyzsza o jeden stopien i zwis monitora.
Wszystko chodzilo ok do wersji 3.68.Moze to cos ten TV-out wazy?
Monitor tak sie blokuje ze nawet buttonem Power off nie mozna go
wylaczyc,pozostaje tylko gniazdo zasilania,a led pali sie caly czas tak ja przy
pracy normalnej