Re: SIECIÓWKA ISA

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 07:23:14 MET

Użytkownik "DJ" <djska_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> błąd
> ale
>
> Moze to nie pomysl, ale poprobuj z przerwaniami. Ja mialem problem w
> odwrotna strone z karta 3com - w win95 powodowala konflikt z karta
dzwiekowa
> (obie karty ISA), choc wingroza nie wykrywala zadnych konfliktow i na oko
> przerwania nie wchodzily sobie w parade. Rozwiazaniem okazala sie zmiana
> zakresu pamieci dla karty sieciowej.
> W winME tez mialem konflikt urzadzenia ISA, tym razem z kontrolerem USB -
> oczywiscie wingroza nie wykrywala zadnych konfliktow i "na oko" byly na
> [...]
To co kolega napisal wyzej - ale do tego musisz miec programik i odpalic go
w Dos , przeprogramowac nim Bios karty , zapamietac ustawienia , wystartowac
PC i w biosie zarezerwowac to przerwanie ktore ustawiles. Bezpiecznie jest
wybrac IRQ 10 i w Biosie wybrac IRQ10 legacy to ISA .Oczywiscie zakres
pamieci tez jest wazny i musuisz go dobrac na podstawie wlasciwosci systemy
w Windows tak zeby Ci sie nie gryzl z innymi urzadzeniami ( najczesciej z
karta graficzna ) ..
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl