Re: Drukarka do domowego uzytku

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:32:56 MET

Hi,

Toper wrote:

> A może tak Epsona? Zaleta jest taka, że są tanie nieorginalne tusze. Mój
> kolega ma takiego Epsona 2 lata i zmienił już około 6 tuszy (podróbki) i
> wszystko jest OK (nic mu się nie uszkodziło i dalej ładnie drukuje).

A ja mam w szafie Epsona 800 z zatkaną na amen głowicą i po znajomych
trzy dalsze drukarki tejże firmy z zatkanymi głowicami po używaniu np.
zbiorników Pelikana :)))

> Sam mam HP i kiedyś byłem zwolennikiem tej firmy, ale napełnianie
> zbiorniczków tuszem mnie wkurza, a w Epsonie po prostu kupujesz nowy arament
> BASF lun INKJET i już. Zero brudu, plam itp.

Do HP teraz też można kupić np. zbiornik BlackPoint, który normalnie
się wkłada jak firmowy i drukuje. Z pierwszym egzemplarzem miałem problem
(zatkał się po kilku dniach), ale wymieniony na gwarancji drugi na razie
działa bez problemów. Są też głowice Pelikana z wymiennymi wkładami, ale
nie lubię takiego rozwiązania...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |