Re: Drukarka do domowego uzytku

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 21:45:03 MET

> Jaką drukarkę możecie polecić do domowego użytku ?
> Głównie tekst ( ok. 5-10 str/dzień ) grafika rzadko i raczej nie
> fotograficzna.
>
> Drukarka powinna być tania i tania w eksploatacji, w miarę szybka.
>
> Jakie są notowania Canona BJC-2100
Ja też Canona nie polecam.
A może tak Epsona? Zaleta jest taka, że są tanie nieorginalne tusze. Mój
kolega ma takiego Epsona 2 lata i zmienił już około 6 tuszy (podróbki) i
wszystko jest OK (nic mu się nie uszkodziło i dalej ładnie drukuje).
Sam mam HP i kiedyś byłem zwolennikiem tej firmy, ale napełnianie
zbiorniczków tuszem mnie wkurza, a w Epsonie po prostu kupujesz nowy arament
BASF lun INKJET i już. Zero brudu, plam itp.

Pozdrowienia
Toper