Re: Drukarka do domowego uzytku

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 00:38:42 MET

> A ja mam w szafie Epsona 800 z zatkaną na amen głowicą i po znajomych
> trzy dalsze drukarki tejże firmy z zatkanymi głowicami po używaniu np.
> zbiorników Pelikana :)))
Mi za zbiornik podróbę do HP600 powiedzieli 105 zł !!! a do Epsona 30-40zł
Faktycznie Epsony się zapychają jak za długo stoją nie używane, ale zdarza
im się to nawet na oryginalnym tuszu (w jednej firmie nowa!!! stała 3
miesiące-od razu poszła do serwisu :(
dlatego zawsze ludziom mówię, że raz na 1-2 tygodnie muszą coś wydrukować.
Mój znajomy testował różne atramenty do Epsona 400 to mogę się dowiedzieć
które są najlepsze. (na pewno nie Armoura)

Pozdrowienia
Toper
P.S. U mnie HP 600 stoi w szafie, bo mi szkoda na atrament do niego :)))