Re: Prośba o pomoc

Autor: MIK-ROL (mik-rol_at_supernet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:19:59 MET

czarny
>Bardzo rzadko się zdarza, by płyta z zainstalowanym uszkodzonym procesorem
cokolwiek robiła. Zazwyczaj piszczy BIOS,
>a ten do pracy musi mieć procesor. Najpierw więc proponowałbym sprawdzić
połączenia i pamięci oraz wyjąć z
>komputera wszystko co zbędne i ew. włożyć inną kartę grafiki. Dopiero, jak
to zawiedzie, >można szukać winy w płycie
>(BIOS uszkodzony???) albo >w procesorze.
Powiało optymizmem (dzięki), problem pozostał.
Informacja o sygnale, którą podałem wcześniej była bardzo niedokładna:
Sygna pojawia się zaraz po włączeniu i trwa cały czas wystepując co 3,5-4s z
wypełnieniem 1/2.
Wyłączyć PC można trzymająć wyłącznik ok. 10s. Pamięć wcześniej sprawdzałem.
Pozostaje procesor, płyta gł. i k.graficzna.
Na płycie są przełączniki zasilania procesora. Ponieważ nie znam wymaganego
V ustawiłem auto.
Mirek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet