Re: SCSI Teac - gdzie?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:00:37 MET

Hi,

Marek Czapelski wrote:

> To wszystko prawda, ale nagrywarkom z BURN-Proofem słaby kontroler nie przes
> zkadza.

Zgodzę się. Jednak mocno przeciążony kontroler może zdecydowanie wydłużyć
czas nagrywania (po co 12x z burnproof, skoro wypadkowa prędkość nagrywania
po korekcji nie przekroczy na przykład 4x?)

> I po co masz oszczędzać procesor? Sprzedasz komuś reszte jego wydajności?

Powiedzmy, że w stacji roboczej często wykorzystuje się wielozadaniowość :))
SCSI jest w końcu przeznaczone do serwerów i stacji roboczych. Nie mam zamiaru
wpychać ludziom do domów SCSI i wmawiać im, że jest niezastąpione -- ale
skoro ktoś ma już kontroler SCSI, który stanowi znaczny wydatek przy przeskoku
IDE -> SCSI, to nie ma specjalnie chyba sensu zamrażać tych pieniędzy, skoro
za trochę więcej można dostać sprzęt umożlwiający dokładniejsze wykorzystanie
mocy komputera (oczywiście jeśli ma się pomysł na to wykorzystanie; ja osobiście
takie pomysły mam :))) ).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |