Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Bartek Gliniecki (beegees_at_promail.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 18:29:57 MET

"Gamon'" <robal_at_mm.sggw.waw.pl> wywalil(a):
> Dlaczego wszyscy proponuja to, na czym billowi zalezy? Przesiadke na
> coraz to nowa winde, jak tlyko sprzet pod aktulana nie chodzi jak
> nalezy? gdyby tak za kazdym razem robic, to nigdy by czl;owiek sie nie
> napracowal na kompie a juz musialby na nowa wersje sie przesiadac...
> PS. Jak cos mi siada, to staram sie rozwiazac problme, a nie zmienic
> system....

Tez bylem taki madry i próbowalem sam rozwiazac problem. Zainstalowalem
dodatek do USB, którym podobno cos z AGP tez poprawia, recznie zmienialem
zasoby, grzebalem z BIOSie i nie udalo sie... Niby taki niedenerwujacy
konflikt, gdyby nie to, ze powoduje zanik w Windzie kart na PCI (w moim
przypadku byla to dzwiekowa i modem, wiec dupa blada i nie moglem tego
zignorowac).

--
// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl
\\ http://kki.net.pl/napek