Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Gamon' (robal_at_mm.sggw.waw.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 07:58:16 MET

Bartek Gliniecki wrote:
> Tez mialem problemy z ta karta. Nie wiem czy to jest jedyne, ale na pewno
> skuteczne rozwiazanie: przesiadka na Win98. Nie wiem dokladnie co jest
[...]

Dlaczego wszyscy proponuja to, na czym billowi zalezy? Przesiadke na
coraz to nowa winde, jak tlyko sprzet pod aktulana nie chodzi jak
nalezy? gdyby tak za kazdym razem robic, to nigdy by czl;owiek sie nie
napracowal na kompie a juz musialby na nowa wersje sie przesiadac...

Pozdrawiam,
robal.

PS. Jak cos mi siada, to staram sie rozwiazac problme, a nie zmienic
system....