Re: Windows a Divx

Autor: long_at_biszkopt.durny.com
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:11:08 MET

Jacek wrote:

> Mam problem z odtzwarzaniem filmow w formacie divx, choda bardzo szybko,
> zarowno dzwiek jak i wizja, probowalem wszystkiego, tak samo chodzi z
> cd-romu jak i dysku, probowalem zmniejszyc przyspieszenie sprzetowe w
> systemie i dalej to samo
>
> Mam celerona 300a/grafika- ati xpert Play, dysk seagte 4.1, 64 ramu,
>
> u innych filmy te chodza z normalna predkoscia :))
>
> Jacek
Troche prymitywne to rozwiazanie, ale moze pomoc bez zadnego wysilq ;P
Uruchom Vplayera (np. Vplayer 0.5d do sciagniecia z
http://www.vplayer.albion.top.pl/) i tam pod paskiem przewinajania filmu
masz taki mniejszy pasek..ktorym ustawiasz predkosc filmu i po prostu
daj na przylad x0.97, lub mniejszy, w zaleznosci od tego, jak mocno Ci
za szybko chodza te filmy - to se juz dopasujesz sam.
Albo wlanie zainstaluj inne kodeki..
Pozdrowionka.