Re: Padnięty twardziel?

Autor: plain (plain_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 13:50:11 MET

Użytkownik "trsr / B0r@" <trsr_at_ch.onet.pl> napisał w wiadomości
news:917j28$bcf$1_at_news.tpi.pl...

> Mialem podobny problem z dyskiem seagate 800 Mb (Bios go rozpoznaje, ale
> proby odczytu - probowalem nawet bezposrednio po portach - zawsze koncza
sie
> bledem). Po wielu testach stwierdzilem, ze pies pogrzebany tkwil w
> wspolpracy elektroniki dysku z kontrolerem na plycie - bo podlaczylem ten
> dysk do starej plyty glownej .... i dziala bez problemow....
>
> Nic nie wspomniales o plycie glownej... czy kontroler wspiera UDMA (bo
> zauwazylem, ze z tego typu kontrolerami dysk nie dzialal)

masz nast. prawdopodobna przyczyne mialem tez i takie cos jak kolega opisuje
MBR - master boot record, jesli nic ci to nie mowi poszukaj na sieci na
pewno znajdziesz lub w jakis chipach gdzies to bylo opisane tam, ja po
prostu nie mam czasu na dokladne opisywanie tego dzis, w skr. expresowym
rekord dysku z danymi o nim samym jak jest uszkodzony, lub ma nie ta
zawartosc co powinien to masz drobny klopot.