Re: Padnięty twardziel?

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:25:21 MET

>Więc tak: low format jus mial miejsce - nie pomoglo, co do podpowiedzi
>kolegi Wojtka to BIOS rozpoznaje go prawilowo. Ale nie jestem niestety
>zorientowany co to jest MBR :-(

Mialem podobny problem z dyskiem seagate 800 Mb (Bios go rozpoznaje, ale
proby odczytu - probowalem nawet bezposrednio po portach - zawsze koncza sie
bledem). Po wielu testach stwierdzilem, ze pies pogrzebany tkwil w
wspolpracy elektroniki dysku z kontrolerem na plycie - bo podlaczylem ten
dysk do starej plyty glownej .... i dziala bez problemow....

Nic nie wspomniales o plycie glownej... czy kontroler wspiera UDMA (bo
zauwazylem, ze z tego typu kontrolerami dysk nie dzialal)

Pozdrawiam