Re: Czym wyczyscic obudowe monitora?

Autor: plain (plain_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 14:01:38 MET

Użytkownik "WIBI" <wakizashi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie nie
ciach

ktos pisal : mocno zolty = problem i racja
urzywam czegos w sprayu, okropnie smierdzi srodek polskiej produkcji do
czyszczenia plastiku w PC, zalecaja probe na powierzchni nie dostepnej dla
publiki, kupisz to w hurtowni czy sklepie, cena okolo 15 zl, musze
powiedziec iz pomaga, z zoltego to bialego nie zrobisz ale zawsze bedzie
lepiej wygladal, nazwe o ile nie zapomne to puszcze wieczorem bo mam to w
domu akurat, no i uwazaj na warstwe ochronna.I na koniec sposob kumpli z
serwisu drukarek - przed takim sprayem zdejm obudowe i wyszoruj b. solidnie
jakims power detergentem, wyszusz, i dopiero spray- to daje naprawde niezle
efekty