Nowy komputer - kilka pytan

Autor: Lwiczek (lwiczek1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 07:31:30 MET

Witam
Mam zamiar kupic nastepujacego kompa: Duron 650 MHz, Abit KT7, SoundBlaster
128 PCI, Riva TNT M64, CD LG 52x, HDD Seagate ata/66 20.4 GB, RAM 128 MB.
Mam nastepujace pytania:
- czy z powyzsza konfiguracja nie bede mial wiekszych problemow (jakies
pache VIA ???)
- jakie sa przyszle mozlwosci rozbudowy takiego komputera (Plyta posiada
zlacze procesorowe SocketA, z tegoco sie orientuje Althon'y tez sa na takim
zlaczu, a na jakim zlaczu maja byc Thunderbirdy [*slyszalem*, ze takze na
cocketA])
- nie jestem takze pewien co do plyty, (po czesci sugerowalem sie firma...)
- jak powyzsza konfiguracja bedzie sprawowala sie na systemach made by
Microsoft? (stabilnosc, etc...?)
- jaki system lepiej bedzie zainstalowac Win2000 i 98(pierwsza edycja) ,czy
win2000 i winME (chodiz mi o instalacje rownolegla.
- jak stalby z wydajnosicia powyzszy zestaw (obecnie mam Cyrix'a 166, 48 MB
RAM i dysk Seagate 1.7 (mniemam, ze bedzie to skok jakosciaowy, ale jak
wielki on bedzie.
- i ostatnie, jaki rodzaj gwarancji wybrac: na 2 lata (caly omputer
zaplombowany - brak mozliwosci zdejmowania obudowy) czy na 12 miesiecy
(kozdy element osobno, pozatym pamiec ma wieczysta gwarancje). Osobiscie
skalniam sie raczej do tej drugiej mozliwosci.

--
Pozdrawiam
 \\     Lwiczek   _-_   lwiczek1_at_poczta.onet.pl        \\