Re: LG Flatron 795

Autor: Tomasz Deptula (tdeptula_at_lucent.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 07:38:30 MET

1. jakosc obrazu jest niezla, mozesz siedziec przed nim dluuuuuugo i oczy
nie wysiadaja
jest jednak pare ale:
- monitor musisz dobrze obejrzec najlepiej pare egzemplarzy zeby wybrac
najlepszy; sprawdz zbieznosc kolorow w rogach ekranu i przy krawedziach
- osluchaj go, nie zartuje teraz, moj flatron ft 795 brzeczy, bardzo
cichutko ale jednak cos tam slychac (w innych tego nie spotkalem)
-co do kineskopu: jest idealnie plaski sam z siebie, nie ma ZADNYCH soczewek
i innych nakladek ktore maja sprawic zeby bylo plasko (przygotuj sie na to
ze na poczatku bedzie dla ciebie wklesly :) ), cena wyplywa wlasnie z
technologii w jakiej robiony jest kineskop.

szczerze to zalyje ze w pracy nie mam takiego monitora tylko Sun'a na
kineskopie trynitron
pozdrawiam
To masz