Re: problem z linuxem

Autor: Rafał 'bufi' Lorbiecki (bufi_at_localhost.localdomain)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 23:44:35 MET

Jednostka węglowa Jaaaco tak oto se wymyśliła :
> Zawsze instalowałem Linux'a w ten sposób, że zostawiałem trochę Free Space
> na dysku - i tam tworzyłem partycję Linux Native i Swap,
>
> Teraz, kiedy prubuję tak zrobić pojawia się dziwny komunikat (disk druida)
> "Partition to big" - co ciekawe taki sam error jest kiedy ustawie partycję
> na 1MB!!!

Linuksa postaw na pierwszej partycji ( nie wiekszej niż 8,4 GB )
A wingroze na nastepnej .

> Nie wiem o co chodzi - słuszałem, że coś jest nie tak z linuxem i dyskami
> dma 100...

Eee , pewnie kwestia wkompilowania do kernela .

pozdro

--
    ____   __  __ ____   _                  |"To , co było , jest    |
   /(_)_) / / / //  __) (_)                 | tym , co będzie , a to |