problem z linuxem

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 22:10:22 MET

Sorry, że trochę OT:

Jak już pisałem wcześniej jestem "szczęśliwym posiadaczem" HD'ka Fujitsy
20GB, 7400, UDMA 4, itp - mam problem z Linuxem - konkretnie z instalacją.

Zawsze instalowałem Linux'a w ten sposób, że zostawiałem trochę Free Space
na dysku - i tam tworzyłem partycję Linux Native i Swap,

Teraz, kiedy prubuję tak zrobić pojawia się dziwny komunikat (disk druida)
"Partition to big" - co ciekawe taki sam error jest kiedy ustawie partycję
na 1MB!!!

Nie wiem o co chodzi - słuszałem, że coś jest nie tak z linuxem i dyskami
dma 100...